Acil Servislerde İletişim Eğitimi Düzenlendi.
11 Temmuz 2018

Kamu Hastaneleri Genel Müdürlüğü’nün emirleri gereği Hastanemiz Konferans Salonunda 19-20 Haziran 2018 ile 9-10-11 Temmuz 2018  tarihlerinde Acil Servislerde İletişim Eğitimi Düzenlendi.
Eğitime Kamu Hastaneler Birliği Başkanlığına bağlı hastanelerin acil servislerinde çalışan 207 hekim ve hekim dışı sağlık personeline Uzm.Dr. Sedat Özbay tarafından, kriz, afet yönetimi ve doğru iletişim, ekip başarısını artırma ve iletişim, şikayet yönetimi ve iletişim, beklemenin psikolojisini yönetmek, zor hasta ve hasta yakınları ile doğru iletişim kurma, doğru iletişim teknikleri ve şiddet arasında ilişki, doğru triyaj ile şikâyetlerin azaltılması, konsültasyonların istenmesinde doğru iletişimin rolü, istismar vakaları ile iletişim ve yönetimi, tıbbi tedavilerin kabul ve redleri esnasında sağlıklı iletişim kurma teknikleri, yaşamının sonunda olan hasta ve hasta yakınlarına yaklaşım konularında eğitim verildi.


  • acilservis1.jpg
  • acilservis2.jpg
  • acilservis3.jpg